CENÍK

Ceník služeb copywritera aneb kolik stojím:-)

Protože každé téma je jinak časově náročné, při nacenění vycházím z času, který mi úkol zabere. Předpokládanou cenu vám sdělím vždy předtím, než od vás dostanu závazný pokyn k vypracování. Tuto cenu nepřekračuji (v případě kompletních a správných informací). Obecně lze říci, že si účtuji od 350,-Kč/hod. Tato cena platí pro stálé zákazníky, kteří mají zájem o dlouhodobou spolupráci.

Ceník copywriter
Ceník copywriter

Pro bližší představu, kolik a za co například zaplatíte?

  • Článek na blog o rozsahu 2 NS od 1200 Kč.
  • Reportáž, rozhovor, redakční článek (kdy strávím více času komunikací) o rozsahu 2 NS od 2000 Kč.
  • "Promakané" texty na web plné emocí, prodejních argumentů a klíčových slov od 7 000,-Kč (hlavní strana + 4 url).
  • Správa Facebooku od 5 000 Kč/měsíc.

Bonus pro vás: Více očí víc vidí! Každý můj text kontroluje spolupracující korektorka Jana (ps: Jani, děkuji). 

O tom, jak najít dobrého copywritera si přečtěte ze: Hledáte dobrého copywritera? Takhle ho poznáte

Těším se na vaši poptávku!

ČLÁNKY 

Na blogu copywriterky Markéty Mazancové

Nejprve si trochu načechrám peří. Samozřejmě to své. Nedávno jsem se nachomýtla u výběrového řízení do jedné velké marketingové agentury. Jedním z úkolů bylo napsat esej na téma: "Jaký největší problém jsi v životě řešil/a?" Do oné agentury mě sice přijali, ale já jsem nebyla ochotná sedět v kanceláři. A tak jsme se v dobrém opět rozloučili. No...

"Marketing ze staré školy je založený na přesvědčování, zatímco nový marketing vychází z pozvání." - Chris Guillebeau 1978

"Marketing ze staré školy je založený na přesvědčování, zatímco nový marketing vychází z pozvání." - Chris Guillebeau 1978

Laicky bych pojem obsahová strategie vysvětlila jako "co, kdy, kde a jak zveřejnit". Tvoří základ obsahového marketingu a pomáhá nakopnout stávající podnikání i rozjet startup. Pomocí obsahu si získáváte nové zákazníky a budujete s nimi dlouhodobý vztah. Upřímně, neznám nikoho, komu by se investice do obsahu nevrátila.