CENÍK

Ceník služeb copywritera aneb kolik stojím:-)

Protože každé téma je jinak časově náročné, při nacenění vycházím z času, který mi úkol zabere. Předpokládanou cenu vám sdělím vždy předtím, než od vás dostanu závazný pokyn k vypracování. Tuto cenu nepřekračuji (v případě kompletních a správných informací). Obecně lze říci, že si účtuji od 450,-Kč/hod. Tato cena platí pro stálé zákazníky, kteří mají zájem o dlouhodobou spolupráci.

Nejsem plátce DPH. 

Ceník copywriter
Ceník copywriter

Pro bližší představu, kolik a za co například zaplatíte?

  • Článek na blog o rozsahu 2 NS od 1200 Kč.
  • Reportáž, rozhovor, redakční článek (kdy strávím více času komunikací) o rozsahu 2 NS od 2000 Kč.
  • "Promakané" texty na web plné emocí, prodejních argumentů a klíčových slov 5-10000,-Kč (hlavní strana + 4 url).
  • Správa Facebooku od 5 000 Kč/měsíc (2 příspěvky týdně).
  • Tvorba sloganu - 5000 Kč za 10-15 variant (nebo dokud nebudete nadšeni)

Bonus pro vás: Více očí víc vidí! Každý můj text kontroluje spolupracující korektorka Jana (ps: Jani, děkuji). 

O tom, jak najít dobrého copywritera si přečtěte ze: Hledáte dobrého copywritera? Takhle ho poznáte

Těším se na vaši poptávku!

ČLÁNKY 

Na blogu copywriterky Markéty Mazancové

Na tenhle experiment jsem narazila zcela náhodou. Je tomu již několik let, co Rob Walker a Joshua Glen spustili web SignificantObjects.com, na kterém se pustili do vlastního výzkumu. V něm potvrdili, že síla příběhů neboli storytelling dokáže hotové zázraky. Zboží či službu, kterým dali příběh, nakonec prodali až 28x dráž, než kdyby příběh neměly.

Nejprve si trochu načechrám peří. Samozřejmě to své. Nedávno jsem se nachomýtla u výběrového řízení do jedné velké marketingové agentury. Jedním z úkolů bylo napsat esej na téma: "Jaký největší problém jsi v životě řešil/a?" Do oné agentury mě sice přijali, ale já jsem nebyla ochotná sedět v kanceláři. A tak jsme se v dobrém opět rozloučili. No...