Citáty o marketingu
"Marketing ze staré školy je založený na přesvědčování, zatímco nový marketing vychází z pozvání." - Chris Guillebeau 1978
V tomto blogu najdete články zaměřené na psaní článků určených pro online i offline svět. Přináším své postřehy a shrnuji, co vím (a ještě nevím).
"Marketing ze staré školy je založený na přesvědčování, zatímco nový marketing vychází z pozvání." - Chris Guillebeau 1978
Laicky bych pojem obsahová strategie vysvětlila jako "co, kdy, kde a jak zveřejnit". Tvoří základ obsahového marketingu a pomáhá nakopnout stávající podnikání i rozjet startup. Pomocí obsahu si získáváte nové zákazníky a budujete s nimi dlouhodobý vztah. Upřímně, neznám nikoho, komu by se investice do obsahu nevrátila.
Vydání PR článku stojí čas a peníze. Velkou chybu uděláte, pokud k nim přistoupíte jen jako k reklamním textům. V následujícím článku prozradím, co dělat, abyste z nich vytěžili maximum.
Copywriter píše reklamní a propagační materiály. Jeho texty poptávají firmy všech velikostí. Najímají si je také nejrůznější média, jakými je tisk, webové magazíny, rádia či televize.
Chystáte se napsat článek nebo vytvořit vlastní webovou mikrostránku? Pak je tento článek pro vás. V krátkosti v něm shrnu, co musíte udělat ve věci klíčových slov, než se pustíte do samotného psaní či tvorby jakéhokoliv jiného obsahu online marketingu. Stoupne tak vaše šance na lepší umístění ve výsledcích vyhledávání.
Na čtení nudného článku se každý vykašle. Nikdo také není zvědavý na okázalou estrádu autorovy znalosti cizích slov. Prostě to napište tak, jak mluvíte. K tomu už stačí přidat jen správnou strukturu a formát a čtivý článek je (možná) na světě!
Sociální sítě se v marketingu těší velké popularitě. Dovolují rychle reagovat na změny, prezentovat novinky z minuty na minutu, zveřejňovat akční nabídky, propagovat značku, služby i produkty. Forma propagace přes sociální sítě je navíc poměrně levná. Co ale dělat, když na ni nemáte čas?
Dobrý copywriter pomáhá lovit firmám zákazníky. Je to právě on, díky komu se může vaše podnikání otočit o 180 stupňů. Jste připraveni na takový nápor zákazníků? Teď už stačí jen takového borce najít.
Kdo to tu píše:
Jmenuji se Markéta Mazancová a jsem redaktorka a copywriter na volné noze. Působím v Českých Budějovicích. Pro své klienty píšu texty, které prodávají, např. texty na web, PR články, firemní blogy, spravuji sociální sítě nebo vymýšlím slogany aj. S nadšením vytvořím unikátní texty, které naloví zákazníky i pro vaši firmu!