Nikdo nechce tankovat na polorozpadlé benzínce. Stejné je to i s webem
Ať provozujete e-shop či kamenný obchod, poskytujete služby, jste řemeslník nebo se jen chcete prezentovat, bez skvělého webu to nepůjde.
Vždy totiž můžete mít:
1. více zákazníků!
-> vyšší zisk
2. lépe platící zákazníky. Nebudete pak muset tolik dřít!
->stejné zisky za zlomek stávající práce

Uživatelé by vaším webem měli intuitivně procházet. Jakmile jen trochu vytuší, že se s ním budou muset učit pracovat, nebo se v něm snadno nezorientují, obvykle odcházejí pryč. Ke konkurenci, která má web promakaný.
Dále zákazníky odradí např. také:
- nevhodně formulované popisky k produktům,
- nedostatečné popisky k produktům,
- když na první pohled neví, co děláte,
- celková zastaralost webu (web připomíná polorozpadlý podnik z dob minulých),
- bezdůvodně dlouhé a jednolité texty,
- gramatické chyby a pochybný styl,
- příliš mnoho či příliš málo obrázků,
- nepřehledná navigace,
- nefunkční odkazy,
- a mnoho dalšího.
Já osobně nepovažuji web za hotový NIKDY. Trh se vyvíjí, trendy se mění, spotřebitelské chování se mění. Stejně jako se vyvíjejí vaše služby a produkty, tak se ani skvělý web neobejde bez nikdy nekončícího vývoje.
Poslední aktualita stará několik měsíců
Upřímně? Pokud se nechcete starat o záložku "aktuality" či "novinky", raději ji tam nemějte vůbec. Mnoho zadavatelů přichází k výrobci webu s požadavkem, že tuhle sekci chtějí a že určitě budou dodávat obsah. A ejhle - scénář bývá zpravidla dost podobný. Nikdo ve firmě si na sepisování "mouder" neudělá čas třeba i několik měsíců (nebo i let!).
Porovnejte svůj web s těmi nejlepšími hráči
Přehled vítězných webů za rok 2018 si můžete prohlédnout zde.
https://vysledky.webtop100.cz/2018
Všechny pojí, že:
- jsou svěží.
- na první pohled poznáte, o čem tu bude řeč.
- hned na vás vybafne, v čem jsou lepší či jedineční, než ostatní v oboru,
- přizpůsobují se myšlení zákazníků, ne naopak. Lidé raději odejdou, než aby bloudili v nepřehledné džungli webu.
- mají skvělé fotky.
- jejich vytvoření stálo hromadu peněz. Raději ani nechtějte vědět kolik.
Pokud nemáte právě v kapse přebytečných pár set tisíc, pojďte to zkusit se mnou!
Pomohu vám předělat web za přijatelnou cenu
Pracuji sama na sebe. Nejsem žádný velký hráč na trhu. Zároveň miluji inovace a nespokojím se průměrným výkonem.
Na jaký postup se můžete těšit?
- Domluvíme si podmínky spolupráce. Vytvořím vám předběžnou kalkulaci.
- Následně vás velmi detailně vyzpovídám - 2-3 hodiny (dle rozsahu vaší činnosti i déle).
- Tento materiál zpracuji a vznikne obsah webu - zatím jen ve wordu.
- Navrhnu "drátěný model" (wireframe) neboli rozložení webu.
- Fotky - pokud nemáte senzační fotky, pomohu vám je zařídit.
- Grafik (můj či váš) na něj ušije hezké šaty.
- Tohle všechno "slepím" v některém z šablonovitých řešení webů. (Můžete si však dodat i svého programátora).
- Postarám se o SEO (aby vás lidé na internetu našli)
- V průběhu zbytku života vaší firmy - který bude díky webu dlouhý- se postarám o sekci "novinky" a průběžnou inovaci.
- A za poslední: Nebudete stíhat uspokojovat zákazníky!
Věřím, že "dobré je nepřítelem skvělého"!
Těším se na Vaše poptávky! Ráda se postarám také o správu vašich sociálních sítí.
KONTAKTOVAT MĚ MŮŽETE NA TEL. 723 77 88 58, emailu: marketa.mazancova@gmail.com
nebo pomocí kontaktního formuláře: