Nikdo nechce tankovat na polorozpadlé benzínce. Stejné je to i s webem

14.08.2020

Ať provozujete e-shop či kamenný obchod, poskytujete služby, jste řemeslník nebo se jen chcete prezentovat, bez skvělého webu to nepůjde.


Vždy totiž můžete mít:

1. více zákazníků!

-> vyšší zisk

2. lépe platící zákazníky. Nebudete pak muset tolik dřít!

->stejné zisky za zlomek stávající práce


Uživatelé by vaším webem měli intuitivně procházet. Jakmile jen trochu vytuší, že se s ním budou muset učit pracovat, nebo se v něm snadno nezorientují, obvykle odcházejí pryč. Ke konkurenci, která má web promakaný.

Dále zákazníky odradí např. také:

  • nevhodně formulované popisky k produktům,
  • nedostatečné popisky k produktům,
  • když na první pohled neví, co děláte,
  • celková zastaralost webu (web připomíná polorozpadlý podnik z dob minulých),
  • bezdůvodně dlouhé a jednolité texty,
  • gramatické chyby a pochybný styl,
  • příliš mnoho či příliš málo obrázků,
  • nepřehledná navigace,
  • nefunkční odkazy,
  • a mnoho dalšího.

Já osobně nepovažuji web za hotový NIKDY. Trh se vyvíjí, trendy se mění, spotřebitelské chování se mění. Stejně jako se vyvíjejí vaše služby a produkty, tak se ani skvělý web neobejde bez nikdy nekončícího vývoje.

Poslední aktualita stará několik měsíců

Upřímně? Pokud se nechcete starat o záložku "aktuality" či "novinky", raději ji tam nemějte vůbec. Mnoho zadavatelů přichází k výrobci webu s požadavkem, že tuhle sekci chtějí a že určitě budou dodávat obsah. A ejhle - scénář bývá zpravidla dost podobný. Nikdo ve firmě si na sepisování "mouder" neudělá čas třeba i několik měsíců (nebo i let!).

Porovnejte svůj web s těmi nejlepšími hráči

Přehled vítězných webů za rok 2018 si můžete prohlédnout zde.

https://vysledky.webtop100.cz/2018

Všechny pojí, že:

  • jsou svěží.
  • na první pohled poznáte, o čem tu bude řeč.
  • hned na vás vybafne, v čem jsou lepší či jedineční, než ostatní v oboru,
  • přizpůsobují se myšlení zákazníků, ne naopak. Lidé raději odejdou, než aby bloudili v nepřehledné džungli webu.
  • mají skvělé fotky.
  • jejich vytvoření stálo hromadu peněz. Raději ani nechtějte vědět kolik.

Pokud nemáte právě v kapse přebytečných pár set tisíc, pojďte to zkusit se mnou!

Pomohu vám předělat web za přijatelnou cenu

Pracuji sama na sebe. Nejsem žádný velký hráč na trhu. Zároveň miluji inovace a nespokojím se průměrným výkonem.

Na jaký postup se můžete těšit?

  • Domluvíme si podmínky spolupráce. Vytvořím vám předběžnou kalkulaci.
  • Následně vás velmi detailně vyzpovídám - 2-3 hodiny (dle rozsahu vaší činnosti i déle).
  • Tento materiál zpracuji a vznikne obsah webu - zatím jen ve wordu.
  • Navrhnu "drátěný model" (wireframe) neboli rozložení webu.
  • Fotky - pokud nemáte senzační fotky, pomohu vám je zařídit.
  • Grafik (můj či váš) na něj ušije hezké šaty.
  • Tohle všechno "slepím" v některém z šablonovitých řešení webů. (Můžete si však dodat i svého programátora).
  • Postarám se o SEO (aby vás lidé na internetu našli)
  • V průběhu zbytku života vaší firmy - který bude díky webu dlouhý- se postarám o sekci "novinky" a průběžnou inovaci.
  • A za poslední: Nebudete stíhat uspokojovat zákazníky!

Věřím, že "dobré je nepřítelem skvělého"!

Těším se na Vaše poptávky! Ráda se postarám také o správu vašich sociálních sítí.

KONTAKTOVAT MĚ MŮŽETE NA TEL. 723 77 88 58, emailu: marketa.mazancova@gmail.com

nebo pomocí kontaktního formuláře: