PRŮBĚH SPOLUPRÁCE

Postup spolupráce bývá většinou podobný:

Průběh spolupráce s copywriterem
Průběh spolupráce s copywriterem

  1. Vzájemné seznámení - Abych mohla nacenit vaši zakázku, potřebuji zjistit více podrobností. Za tímto účelem zasílám krátký dotazník. Navrhovaný rozpočet za dohodnuté práce v průběhu již nenavyšuji. Vím, jak je to nepříjemné
  2. Nastavení podmínek spolupráce - Domluvíme se na dalším postupu, aby vyhovoval oběma stranám. Probereme termín dodání. Ten vždy 100% dodržuji.
  3. Předání podkladů - Jsem otravná a nedám pokoj, dokud nezjistím o vaší firmě i to, v kolik hodin chodí váš šéf na oběd :-). Nejasné či nekompletní podklady mohou vést k vlažnému výsledku, který čeká osud neustálého předělávání. Pečlivou přípravou se vyhneme překročení rozpočtu, za který byste mě asi nepochválili.
  4. Zpracování zakázky - V domluveném termínu dodám vše domluvené. I na krátkém textu je hodně práce: sumarizace informací, práce s klíčovými slovy a v neposlední řadě také proces odsouhlasení a úprav. 90 % mých textů bývá klientem přijata na první dobrou.
  5. Zpětná vazba - Chápu, že vaším cílem není mít texty jen kvůli SEO. Těm dobám již odzvonilo. Nyní je potřeba, aby texty byly čtivé, bez chyb a věcných nesrovnalostí. Pokud v budoucnosti na nějakou takovou nesrovnalost narazíte, ráda ji upravím. Přeci jen vy, jako podnikatelé, znáte své služby a produkty nejlépe. 

Kontaktní formulář. Na vaše nezávazné poptávky se snažím reagovat obratem.

ČLÁNKY NA BLOGU

Copywriterky Markéty Mazancové

Na tenhle experiment jsem narazila zcela náhodou. Je tomu již několik let, co Rob Walker a Joshua Glen spustili web SignificantObjects.com, na kterém se pustili do vlastního výzkumu. V něm potvrdili, že síla příběhů neboli storytelling dokáže hotové zázraky. Zboží či službu, kterým dali příběh, nakonec prodali až 28x dráž, než kdyby příběh neměly.

Nejprve si trochu načechrám peří. Samozřejmě to své. Nedávno jsem se nachomýtla u výběrového řízení do jedné velké marketingové agentury. Jedním z úkolů bylo napsat esej na téma: "Jaký největší problém jsi v životě řešil/a?" Do oné agentury mě sice přijali, ale já jsem nebyla ochotná sedět v kanceláři. A tak jsme se v dobrém opět rozloučili. No...