PRŮBĚH SPOLUPRÁCE

Postup spolupráce bývá většinou podobný:

Průběh spolupráce s copywriterem
Průběh spolupráce s copywriterem

  1. Vzájemné seznámení - Abych mohla nacenit vaši zakázku, potřebuji zjistit více podrobností. Za tímto účelem zasílám krátký dotazník. Navrhovaný rozpočet za dohodnuté práce v průběhu již nenavyšuji. Vím, jak je to nepříjemné
  2. Nastavení podmínek spolupráce - Domluvíme se na dalším postupu, aby vyhovoval oběma stranám. Probereme termín dodání. Ten vždy 100% dodržuji.
  3. Předání podkladů - Jsem otravná a nedám pokoj, dokud nezjistím o vaší firmě i to, v kolik hodin chodí váš šéf na oběd :-). Nejasné či nekompletní podklady mohou vést k vlažnému výsledku, který čeká osud neustálého předělávání. Pečlivou přípravou se vyhneme překročení rozpočtu, za který byste mě asi nepochválili.
  4. Zpracování zakázky - V domluveném termínu dodám vše domluvené. I na krátkém textu je hodně práce: sumarizace informací, práce s klíčovými slovy a v neposlední řadě také proces odsouhlasení a úprav. 90 % mých textů bývá klientem přijata na první dobrou.
  5. Zpětná vazba - Chápu, že vaším cílem není mít texty jen kvůli SEO. Těm dobám již odzvonilo. Nyní je potřeba, aby texty byly čtivé, bez chyb a věcných nesrovnalostí. Pokud v budoucnosti na nějakou takovou nesrovnalost narazíte, ráda ji upravím. Přeci jen vy, jako podnikatelé, znáte své služby a produkty nejlépe. 

Kontaktní formulář. Na vaše nezávazné poptávky se snažím reagovat obratem.

ČLÁNKY NA BLOGU

Copywriterky Markéty Mazancové

Nejprve si trochu načechrám peří. Samozřejmě to své. Nedávno jsem se nachomýtla u výběrového řízení do jedné velké marketingové agentury. Jedním z úkolů bylo napsat esej na téma: "Jaký největší problém jsi v životě řešil/a?" Do oné agentury mě sice přijali, ale já jsem nebyla ochotná sedět v kanceláři. A tak jsme se v dobrém opět rozloučili. No...

"Marketing ze staré školy je založený na přesvědčování, zatímco nový marketing vychází z pozvání." - Chris Guillebeau 1978

"Marketing ze staré školy je založený na přesvědčování, zatímco nový marketing vychází z pozvání." - Chris Guillebeau 1978